12 Ocak 2010 Salı

başlarken

kızımla hayat değişiyor,
hamilelikte, böyle olacağını tahmin ediyordum, hazırlıklıydım,
yani hazırlıklı olduğumu sanıyormuşum...

erkeklerin askerlik anıları, kadınların da hamilelik hikayeleri ne kadar anlatsan tükenmiyormuş. hamilelikten sonra da çocuk hikayeleri elbette. işte bunları anlatırken herkesin kendine özel çokça cümlesi oluyor. Taze bir anneyim ya, benim de şimdiden bir sürü hikayem var anlatacak. Bana özel, kızıma özel. hamilelikte Ela'ya yazılar yazıyordum, küçük bir günlük oluşturmuştum. doğduktan sonra da devam etmek niyetindeydim. Sonra çok kıymetli Zeynep'in blog'unu keşfettim. http://30dansonra.blogspot.com/ Güzel arkadaşım. Bana "biliyor musun benim blog'um var" diyecek değildi ya, tabi ki onun yazılarını benim keşfetmem gerekecekti. Yaşananlar uçmasın diye kızıma kalsın istediklerimi buraya yazacağım. Sonra tabi kendim de okuyacağım, eskileri okudukça heyecanlanacağım-niyeyse öyle olur bana-hayat değişiyor ya, ben de günden güne değişiyor muyum, değişecek miyim merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder