18 Nisan 2010 Pazar

anneanne saltanatı - bölüm 2



bu sefer farklı oldu anneanne ziyaretimiz. yine 2 hafta kaldık. bu defa anneannemiz çalıştığı için dedemiz o gelene kadar bize destek oldu. anneanne gelince de nöbeti ona devredip yanımızdan ayrıldı.
geçen sefer giderken evde düzenimiz yoktu. günlerin yarısı Ela kızımla yalnız geçiyordu. şimdi ise tam olmasa da bir düzen oturtmuştuk. Leyla Teyzemiz başlamıştı. Ela da ben de biraz rahatlamıştık. Giderken biraz tedirgindim. acaba orada da gündüz uykularımızı uyuyabilir miyiz?gece uykusunda sorun olur mu? mekan değişikliği ekstra huzursuzluk yaratır mı?
neyse ki hiçbiri olmadı. bir kaç gün kaçırılan bir kaç uykumuz dışında herşey yolunda gitti. buradan götürdüğümüz oyun parkı fevkalade işe yaradı. haftasonu babamız gelince, baba-kız uyku keyfi bile yapıldı.
biz evde kızımla aynı odada yatmıyoruz. orada aynı odada yatınca, birlikte yatmanın rahatlığını anladım. ama tabi buradaki düzeni bozmayacağız. kızım 2. haftasından beri kendi yatağında uyuyor. benim için her sese kalkıp odasına gitmek zor aslında ama ben de alıştım.
öyle böyle derken 2 haftayı bitirip evimize döndük. hatta babamıza doğum günü sürprizi yaparak Cuma günü anneann dede beraber döndük. iyi de oldu. çünkü her ne kadar çok uzun yıllardır annemlerle yaşamıyor olmaya alışsam da dönüşler hep hüzünlü oluyor. hele de uzun süre kalınca daha zor oluyor. o yüzden birlikte dönmek çok iyi geldi. bugün de evlerine yolcu ettik onları. hep sağ olsunlar, bizimle olsunlar...

unutmadan ekleyeyim; bir de çakma doğum günü yaptık kızıma. Görmemişin çocuğu olmuş. 4. ayını kutlamış misali :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder