25 Şubat 2010 Perşembe

artık duymaktan sıkıldıklarım...

hepimiz her konuda bilgiliyizdir ya, iş bebek ve anneliğe gelince bu potansiyelimiz millet olarak hayata geçiyor, coştukça coşuyoruz. evet elbette herkes bu sürecin ne kadar zor olduğunu biliyor ve yardımcı olmak istiyor, bunu biliyorum. bu yüzden de kimsenin kalbini kırmıyorum, her tavsiyeyi dinliyor, teşekkür ediyorum. ama ne yapayım yine de sıkıldım...

- çocuğun gazı mı var? aa bak anneden geçer, ayaklarını üşütme
- çocuğun gazı mı var? yediklerine dikkat ediyor musun? sütün gaz yapmasın?
- büyük bir ağlama krizinin ardından avunmak için memeye coşkuyla sarılan kızımı görüp -aslında emzireli henüz çok kısa bir zaman geçtiğini bilmeden-aaa ba acıkmış!!!!!!
- aaa kucağa mı alıştırdınız? öyle yapmayın ama çok zor olur sonra -sanki bu yolu onlarca susturma metodu içinden isteyerek seçmişiz gibi-
....

dediğim gibi kimselere kızmıyorum. herkes yardım etme istiyor, biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder