5 Mart 2010 Cuma

şafak:7

3 ayda bitiyormuş ya bu gaz meselesi. bitmek ne kelime, bıçak gibi kesiliyormuş. Bir sürü hikayeler duyuyorum. mesela bir arkadaşın çocuğu varmış. 3 ay bitince bir uyanmışlar ki gazdan eser kalmamış. sonra birinin daha 4 aylık bebeği varmış. 3 ay çok sıkıntı çekmişler, şimdiyse herşey bitmiş. Bebek artık çok keyifliymiş.

haftaya 3. ayımız doluyor. Çarşamba günü ayın 9u. Şubat 28 çekiyor ya 3 gün de oradan ekliyorum. Yani bu işin teorisine göre önümüzdeki haftanın sonundan sonra kızımın gün içinde daha az ağlayacağını varsayıyorum. hatta daha da ileri gidip artık hiç gaz sancısı çekmeyeceğini ümit ediyorum.

günler geçiyor, bende değişiklik yok. akşam olmasına, havanın kararmasına hala seviniyorum. Evet, geçen gün ömürden geçiyor ama geçtikçe sancısız günler, keyifli günler yaklaşıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder