15 Mart 2010 Pazartesi

iyi ki geldin, hoşgeldin...


sevgili sütüm, güzel sütüm, ak sütüm niye öyle korkutuyorsun beni, neden üzüyorsun? neyse geri geldin ya, binlerce şükür. dedim ya hoşgeldin. herhalde küçük bir uyarı yaptın bana. "bak bu iş çocuk oyuncağı değil, kendine gerçekten dikkat etmezsen her an gidebilirim"

öyle bir korku ki bu bana tahin helvası bile yedirdi. hem de ne yedirmek. 1/2 kiloluk paketi bitirdim resmen. inşallah bir daha böyle bir durum olmaz. sürekli su, humana still tee, boza içiyorum. dereotu kürüne başladım. Allah'tan seviyorum. gerçi sevmesem ne olacak? ben tahin helvası yedikten sonra herşeyi yerim herhalde.

kızımı emzirmek istiyorum. O istediği sürece. Memeden ayrılma kararını o versin istiyorum. Umarım öyle olur.

Merak etme ak süt, sana da kendime de çok iyi bakacağım...

1 yorum:

  1. Büyüdükçe memeden ayrılmak değil, meme ile birlikte yaşamak istiyorlar :) Yine de sonuna kadar devam dimi canım? İkinizi de optum kocaman!

    YanıtlaSil