25 Mayıs 2010 Salı

başladım-bugün 20 Kasım

19 Kasım'da ayrılmışım doğum iznine. sanki çok uzun zaman önceymiş gibi geliyordu bugüne kadar. İlk 1-2 günün şaşkınlığının ardından görevlerimi tekrar devraldım. herşey aynı kalmış. aslında neyin değişmesini bekliyordum bilmiyorum. Bazen işyerinde -genelde biri canımı çok sıktığında, o problemin aslında o kadar da büyük olmadığını kendime anlatmak için - bir sene önce, aynı tarihteki yazışmaları açıp bakarım. İsimler değişir, genelde konular aynıdır. Yine problemler vardır. O zaman problem olan şeyse artık yoktur. Bunu farketmiş biri olarak 5-6 ayda neyin değişmesini bekliyordum acaba?
Zeynep dedi ki, "senin hayatın değişiyor ya, herşey değişmiş gibi geliyor" şaşkınlığım bundan dolayı herhalde.

evet bugün 20 Kasım'dı. Nerde kalmıştık demeliyim, değil mi? Şimdi büyük bir hızla işlere sarılma zamanı....
Son cümleyi içimden gelerek yazmış olmayı çok isterdim. İşlere sarılmak falan istemiyorum. Bir kaç tur daha ısınma koşusuna ihtiyacım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder