19 Mayıs 2010 Çarşamba

başlıyorum

yarın işe başlıyorum. yumuşak bir geçiş olacak. fazla trajikleştirmek istemiyorum bu hadiseyi ama hislerim karışık elbette ki. en ağır basanı ise suçluluk. bütün gün sanki kızıma kendimi affettirmeye çalışır gibiydim. dahayaa hiçbir şeyden haberi yok. acaba nasıl etkilenecek hayatımızdaki bu değişiklikten bilemiyorum. merak ettiğim bir şey de bakıcısı ile beni nasıl ayırt ettiği ya da edeceği. benim annesi olduğumu nasıl bilecek? tek farkımız emziriyor oluşum ve geceleri sadece beni görüyor oluşu. şimdi gündüzleri de sadece teyzesini görüyor olacak. dolayısıyla o artık bir fark olmayacak. sadece süt yani farkımız artık. ama sütü olmayanlar da var. o zaman nasıl oluyor bu ayırt etme işi? kafam karışık...

4 yorum:

  1. Merhaba Aknur,

    Yuzyuze gorusememis olsak da ben seni Zeynep'ten taniyorum :) Hamileligini, pimprikli doktorunu bile biliyorum :) Tahmin ediyorum ki sen de beni biliyorsundur. Demir'in annesi Evrim ben :)

    Uzuldugun konuya gelince hic dert etme bence. O seni kokundan, sesinden, kalbinin atisindan bile bilir, tanir annesi. Hem de ilk gunden beri :)

    YanıtlaSil
  2. Aknurcan güldürdün beni :) Bi milyon insanın içinden o tanır annesini, düşündüğün şeye bak :) Kokun vs doğru demiş Evrim. Ondan öte 9 ay tek bedende yaşadınız unutma, 5 duyudan daha öte bir tanışıklığınız var yani :) sen çok güzel planladın herşeyi, sorunsuz başlayacak bu süreç göreceksin.. Öptüm kocaman, zeyno..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Evrim,
    evet ben de seni tanıyorum. yakışıklı oğluşun demir'i de :)
    tam bu cümleyi yazarken Zeynep aradı. Temiz kalpli olunur da bu kadar mı olunur, değil mi? Onunla da konuştuk. çok teşekkürler yazdıklarınız için. inşallah güzel olacak herşey,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. :)Valla bravo Zeynep'e. Buna hem temiz kalp hem bir de kalp kalbe karşıymış da denir di mi? :)

    Ben de bir iki gündür Zeynep'e "Yahu Aknur başlayacağım yazmıştı, heyecanlıydı, yazmadı. Arasana, merak ettim diyecektim. Sonra kızım manyak mısın? Müsait olduğunda yazar. Anca düzen oturtuyordur." deyip merakımı dizginliyordum :) İyi oldu yazdığın :) Hadi hayırlı olsun bakalım...

    YanıtlaSil